#VACATURE

WE ARE HIRING

VACATURE ADMINISTRATIEF BEDIENDE

Over ons:

Glorieux Interiors is een gerenommeerd Belgisch familiebedrijf. Onze medewerkers vormen de kern van ons bedrijf en we zijn er trots op een werkomgeving te bieden die positief welzijn bevordert en kansen biedt voor persoonlijke groei.

Werken bij Glorieux Interiors betekent deel uitmaken van een warme, familiale werkomgeving met een sterke teamspirit.

Met meer dan 30 jaar ervaring staat Glorieux Interiors Waregem garant voor vakmanschap, kwaliteit en unieke interieur-oplossingen. Onze diverse showrooms, elk met een unieke sfeer en stijl, zijn gelegen in Waregem & Oostende. Deze vacature is hoofdzakelijk voor onze vestiging te Waregem.

U bent het eerste aanspreekpunt voor onze potentiële klanten en weet hen met enthousiasme te overtuigen om een afspraak in te plannen, of de nodige informatie te bezorgen.

U gaat praktisch te werk en hebt een goed besef van financiën. De nodige ambitie ontbreekt u niet bij het realiseren van opdrachten. Je bent in staat mensen te overtuigen waarbij je er voor zorgt dat de klanten en onderaannemers tijdig een correct antwoord krijgen op al hun vragen.

Deze vacature omvat veel variatie met o.a.

  • Opvolgen van zendingen van materialen, plaatsen van bestellingen, goederen die nodig zijn voor een project,…

  • Werfvoorbereiding: Aanvragen van offertes, zetelcomposities maken, planning opvolgen,…

  • Administratie: Dossiers beheren in zowel fysieke als digitale mappen, offertes aanvragen en facturen controleren, facturen inboeken,…

  • Communicatie: Veelvuldig contact met collega’s, klanten en externe partijen,…

  • Ondersteuning: Administratief assisteren van de werfleiding en andere collega’s bij lopende projecten;

  • Social media opvolgen en onderhouden,…

Meer info? Serge@glorieuxinteriors.be